Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση KA1

Η Δράση ΚΑ1 αναδεικνύει ευκαιρίες και δυνατότητες βελτίωσης των γνώσεων και δεξιοτήτων των ατόμων που εργάζονται ή μαθητεύουν στον τομέα της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης. Τα σχέδια κινητικότητας παρέχουν στο προσωπικό και στους μαθητές/σπουδαστές/μαθητευόμενους των δικαιούχων φορέων τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν διακρατική κινητικότητα σε μια άλλη χώρα του Προγράμματος με σκοπό να σπουδάσουν, να καταρτιστούν, να δουλέψουν, να διδάξουν, να εκπαιδεύσουν και να αναπτύξουν επαγγελματικά προσόντα και δεξιότητες. (Πηγή: https://www.iky.gr/el/erasmusplus-ka1/epagelmatikatartisi-ka1)

Κινητικότητα Εκπαιδευομένων

Η δραστηριότητα αυτή απευθύνεται σε μαθητευόμενους, μαθητές και σπουδαστές σχολών επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης. Οι εκπαιδευόμενοι αυτοί τοποθετούνται σε θέση εργασίας ή/και κατάρτισης σε άλλη χώρα. Κάθε δραστηριότητα κινητικότητας καθορίζεται βάσει ενός πλαισίου ποιότητας, το οποίο έχει συμφωνηθεί εκ των προτέρων μεταξύ των φορέων αποστολής και υποδοχής, ώστε να εξασφαλίζεται υψηλό επίπεδο ποιότητας για τη δραστηριότητα, συμπεριλαμβανομένης μιας ‘Σύμφωνίας Μάθησης’.
Τα μαθησιακά αποτελέσματα αναγνωρίζονται και επικυρώνονται επισήμως σε θεσμικό επίπεδο, το περιεχόμενο των κύκλων μαθημάτων προσαρμόζεται όπως απαιτείται ώστε να εξασφαλίζεται ότι η περίοδος κινητικότητας στο εξωτερικό ταιριάζει με τον κύκλο μαθημάτων στον οποίο έχει εγγραφεί ο μαθητευόμενος/ σπουδαστής ΕΕΚ. Διάρκεια κατάρτισης:  2 εβδομάδες – 12 μήνες. (Πηγή: https://www.iky.gr/el/kin-ekpedeuomenon)

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

2022 – 2023

  • Μαθησιακή κινητικότητα ατόμων
  • Θέμα: “Προοπτικές ενίσχυσης του ατομικού και επαγγελματικού προφίλ των μαθητών της επαγγελματικής εκπαίδευσης”
  • Περίληψη: Το πρόγραμμα και οι δραστηριότητες του σχεδίου στοχεύουν την ενίσχυση της απασχολησιμότητας των εκπαιδευόμενων, την ανάπτυξη των επιχειρηματικών και επαγγελματικών δεξιοτήτων, την απόκτηση γλωσσικών και διαπολιτισμικών δεξιοτήτων, την καλλιέργεια ενός συνεργατικού κλίματος και την ενδυνάμωση της ευρωπαϊκής τους ταυτότητας.
  • Αριθμός συμμετεχόντων: PT 12 μαθητές/τριες & 4 εκπαιδευτικοί, IT 12 μαθητές/τριες & 4 εκπαιδευτικοί
  • Επισκέψεις:

2019 – 2020

  • Μαθησιακή κινητικότητα ατόμων
  • Θέμα: “Ανάπτυξη επαγγελματικών δεξιοτήτων και ανταλλαγή εμπειριών στο ευρωπαϊκό επαγγελματικό περιβάλλον”
  • Περίληψη:
  • Αριθμός συμμετεχόντων: CY 10 μαθητές/τριες & 4 εκπαιδευτικοί, SP 12 μαθητές/τριες & 4 εκπαιδευτικοί
  • Επισκέψεις:

2018 – 2019

  • Μαθησιακή κινητικότητα ατόμων
  • Θέμα:
  • Περίληψη:
  • Αριθμός συμμετεχόντων: SP 10 μαθητές/τριες & 4 εκπαιδευτικοί, PT 12 μαθητές & 4 εκπαιδευτικοί
  • Επισκέψεις:
    • SP ΙΣΠΑΝΙΑ Σεβίλλη
    • PT ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ Μπράγκα

2017 – 2018

  • Μαθησιακή κινητικότητα ατόμων
  • Θέμα:
  • Περίληψη:
  • Αριθμός συμμετεχόντων: IT 12 μαθητές/τριες & 4 εκπαιδευτικοί, FR 10 μαθητές & 4 εκπαιδευτικοί
  • Επισκέψεις:
    • IT ΙΤΑΛΙΑ Reggio Emilia
    • FR ΓΑΛΛΙΑ Toulouse

2016 – 2017

  • Μαθησιακή κινητικότητα ατόμων
  • Θέμα:
  • Περίληψη:
  • Αριθμός συμμετεχόντων: FR 12 μαθητές/τριες & 4 εκπαιδευτικοί, CY 10 μαθητές & 4 εκπαιδευτικοί
  • Επισκέψεις:
    • FR ΓΑΛΛΙΑ Bordeaux
    • CY ΚΥΠΡΟΣ Λεμεσός

2015 – 2016

  • Μαθησιακή κινητικότητα ατόμων
  • Θέμα:
  • Περίληψη:
  • Αριθμός συμμετεχόντων: CY 10 μαθητές/τριες & 3 εκπαιδευτικοί, PT 12 μαθητές & 4 εκπαιδευτικοί
  • Επισκέψεις:
    • CY ΚΥΠΡΟΣ Λεμεσός
    • PT ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ Λισαβώνα