• Εναλλακτική ενισχυτική διδασκαλία φιλολογικών μαθημάτων ΠΕ02 και Μαθηματικών ΠΕ03
  • Σχολική ψυχολόγος ΠΕ23 για την ψυχοκοινωνική και συναισθηματική στήριξη μαθητών
  • Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών των ΕΠΑ.Λ.
  • Σχέδια δράσης που προάγουν την καινοτομία και τη δημιουργικότητα και συνδεόνται ενδεικτικά με τις επιστήμες, την τεχνολογία, τον πολιτισμό και την επιχειρηματικότητα
  • Εξοπλισμός των ΕΠΑ.Λ. με υποδομές τηλεδιάσκεψης
  • Θεσμός του συμβούλου καθηγητή και συμβουλίου τάξης
  • Δικτύωση των σχολικών μονάδων

30.05.2022

Όπως κάθε χρόνο το ΕΠΑΛ Λεχαινών συμμετείχε και φέτος στο πρόγραμμα  ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΑΛ (pdf αφίσα).  Στα πλαίσια του προγράμματος οι μαθητές υλοποίησαν τις εξής δράσεις:

Α) Οι μαθητές παρασκεύασαν το δικό τους λίπασμα για τα φυτά από φύλλα και χορτάρια του κήπου μας με την χρήση κομποστοποιητή (pdf αρχείο). Επίσης, γνώρισαν αρωματικά βότανα, αναζήτησαν και  κατέγραψαν τα οφέλη των βοτάνων αυτών για τον ανθρώπινο οργανισμό (pdf αρχείο). Έμαθαν να αναγνωρίζουν τα βότανα, να τα φροντίζουν, να αποξηράνουν ένα μέρος από αυτά και να παρασκευάζουν αρωματικά λάδια (pdf αρχείο).

Β)  Δημιουργήσαμε μια ομάδα η οποία  ασχολήθηκε  με project τα οποία  επιλέχτηκαν από τους ίδιους τους μαθητές και  πραγματοποιήθηκε με προγραμματισμό ενός Arduino. Οι κατασκευές που υλοποιήθηκαν από τους μαθητές είναι

α) ένα σύστημα επικοινωνίας με σήματα Morse (pdf αρχείο)

β) ένας σηματοδότης ρύθμισης κυκλοφορίας (pdf αρχείο)

γ) ένας ρομποτικός βραχίονας

Γ)  Οι μαθητές με την χρήση ενός 3D εκτυπωτή σχεδίασαν εργαλεία και εξαρτήματα μηχανολογικά, τα εκτύπωσαν, τα περιεργάστηκαν και τα σύγκριναν με τα πραγματικά. (pdf αρχείο)

Δ) Οι  μαθητές έμαθαν  να χρησιμοποιούν ένα εικονικό και πραγματικό  εργαστήριο, να κατασκευάζουν κυκλώματα, να θέτουν σε λειτουργία και να καταγράφουν τιμές στους πίνακες. Οι μαθητές πραγματοποίησαν εργαστήρια στο μάθημα της  Βασικής Ηλεκτρολογίας όπου πραγματοποιήθηκε το εργαστήριο με την χρήση πραγματικών οργάνων (pdf αρχείο) και στο άλλο μάθημα θα πραγματοποιήθηκε το εικονικό (pdf αρχείο) μέσω της πλατφόρμας Tigercat  και ακολούθησε σχολιασμός και σύγκριση τιμών άλλα και σύγκριση ανάμεσα του εικονικού και του πραγματικού.